miercuri, 8 septembrie 2010

Sa te ascult vorbind

   Sa te aud vorbind este dorinta mea, este precum un rasarit, inconjurat de fantezii, si trezindu-ma cu simplitatea unui sarut, sa simt mana ta suava pe pieptul meu si parul tau in mainile mele, precum o briza diafana, revigorand dorintele mele, asta vreau. Distanta nu desparte sufletele ce se cauta; distanta le apropie cu gandurile incarcate de speranta si dorinta, dorinta de a vedea ochii tai in care stelele par a se reflecta, acele stele care obosite de a sta pe cer, cer ajutor in privirea ta pentru a fermeca cu pasiune si mister.
   Si dupa toate aceste lucruri, cu ce raman ? Sa astept cu rabdare melancolica, pentru ca privirea ta sa navigheze pe corpul meu, acel vas, fara destinatie in marea infinita a dorintelor mele, asta vreau. Imi inchid ochii si te vad, te imbratisez, te sarut, si te simt aproape de oasele mele, in fiecare bataie a inimii care este simtita, mai mult decat atat, iti recita numele de parca ar vrea sa iti planga de mila, sa sara in bratele tale innebunita.
   Doar atat vreau, sa te aud vorbind, asta este tot ce vreau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu