duminică, 26 septembrie 2010

Regretul unei sinucideri


 Regret acum, la 3 metri sub pamant. Cauza : o singuratate fantoma, lasitatea si putina dorinta de a trai.
  Fiecare floare pe care o primesc astazi de la fiecare fiinta iubita, este un drum pe care as fi putut sa o apuc, dar am fost proasta si lasa. Am ales drumul cel mai usor, cel mai scurt. Sinuciderea. Am terminat cu rasul mamei si cu stralucirea ochilor ei.
  Astazi mi-am dat seama ca nu voi mai vedea lumina soarelui, nici nu voi mai asculta suieratul vantului; ca problemele mele aveau solutie, dar nu am cautat-o, nu am fost curajoasa.
  La simtirea greutatii lacrimilor mamei peste sicriul meu, mi-am amintit ca niciodata nu am fost singura, ca aveam langa mine ingeri pe care niciodata nu i-am vazut, ingeri care astazi s-au imbracat de doliu vazand ca plec si cel mai rau : DIN CAUZA MEA...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu